Připravenost učitelů základních škol na integraci nevidomých žáků – Karolína VACLACHOVÁ
Karolína VACLACHOVÁ
Master's thesis
Připravenost učitelů základních škol na integraci nevidomých žáků
The readiness of primary school teachers for the integration of blind pupils
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na zjištění připravenosti učitelů základních škol na možnou integraci nevidomých žáků do jejich běžného vyučovacího procesu. Hlavním cílem práce bylo zjistit, do jaké míry jsou učitelé na běžných základních školách v České republice připraveni na možnou integraci nevidomých žáků do jejich vyučovacího procesu. Teoretická část práce se zaměřuje na důležité pojmy související …moreAbstract:
The thesis focuses on the readiness of primary school teachers for the possible integration of blind pupils into their regular teaching process. The main aim of the thesis was to find out to what extent teachers in mainstream primary schools in the Czech Republic are prepared for the possible integration of blind pupils into their teaching process. The theoretical part of the thesis focuses on important …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2024
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Dita Finková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VACLACHOVÁ, Karolína. \textit{Připravenost učitelů základních škol na integraci nevidomých žáků}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/p0v63w/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VACLACHOVÁ, Karolína. Připravenost učitelů základních škol na integraci nevidomých žáků. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights