Ing. Dana Henčeková
Bachelor's thesis
Podpora predaja a spotrebiteľské súťaže
Sales promotion and the Consumer contests
Abstract:
Sales promotion and the consumer contests are the basic and natural tools of marketing activities nowadays. At the present in the competitive enviroment wins the idea, regular promo activities and usage of the consumer data. The consumer database creation using the consumer contests is the step forward not only for mapping the market but also for getting the consumer portfolio for repeated targeted …moreAbstract:
Podpora predaja a spotrebiteľské súťaže sú dnes samozrejmým nástrojom marketingových aktivít. V momentálnom konkurenčnom prostredí víťazí nápad, pravidelnosť týchto aktivít a v neposlednom rade práca so spotrebiteľskými datami. Tvorba zákaznických databáz prostredníctvom spotrebiteľských súťaží je krokom nie len k mapovaniu trhu, ale aj k získaniu portfólia spotrebiteľov pre opakované cielené oslovovanie …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cpbb7/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Michal Hlubuček -
Social Media Promotions Effect on Consumer Buying Behavior
Harsh Jadawala -
Analýza spotřebitelských soutěží čerpacích stanic OMV v České republice
Nicole Žďárská -
Analýza spotřebitelských soutěží
Barbora Piknová -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Marketingový komunikační mix společnosti Trans Business Consulting
Uliana Baliasnikova -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová