Bc. Veronika Tunová

Diplomová práce

Pracovní a didaktické listy pro práci s žáky se specifickými poruchami učení ve výtvarné výchově

Didactic lists and worksheets for working with students with learning disabilities in art lessons
Anotace:
Diplomová práce se skládá ze tří částí, teoretické, praktické a analytické. Teoretická část se zabývá formulováním základních definic a pojmů týkajících se specifických poruch učení, jejich klasifikací, příčinami, diagnostikou a prevencí. Věnuje se legislativě, terminologii žáků s poruchami učení a přístupu k nim. Stručně charakterizuje didaktiku. Praktickou část tvoří svazek osobně vytvořených didaktických …více
Abstract:
The thesis consists of three parts: theoretical, practical and analytical. The theoretical part deals with the formulation of the basic definitions and terms concerning specific learning disabilities, their classification, causes, diagnosis and prevention. It deals with legislation, terminology of pupils with learning disabilities and access. Briefly describes didactics. The practical part is consists …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. ak. soch. Jiří Sobotka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta