Marketingová komunikační strategie ve Škodě Auto Indie – Elena Rassypnova
Elena Rassypnova
Bachelor's thesis
Marketingová komunikační strategie ve Škodě Auto Indie
Marketing Communication Strategy in ŠKODA AUTO a.s. Indie
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na základě provedení analýzy zjistit úspěšnost komunikační strategie ŠKODA AUTO a.s. Indie, odhalit nejsilnější marketingové nástroje v současné době a zjistit, jaký mají vliv na působení indického trhu a zamýšlet se nad způsobem zlepšení komunikačních strategií ŠKODA AUTO Indie. Pro zjištění cíle byli v práci popsány světové marketingové komunikační strategie, komunikační …moreAbstract:
The aim of this thesis is to determine the success of the communication strategy of ŠKODA AUTO a.s. India, to discover the most powerful current marketing tools and to find out what impact do they have on the Indian market and reflect on how to improve ŠKODA AUTO a.s. India's communication strategies. To find out the goal, the thesis described the current marketing communication strategies, communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 12. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
- Reader: Helena Cetlová, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights