Marketingový mix společnosti Marks & Spencer – Beránková Beránková
Beránková Beránková
Bakalářská práce
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Marketing mix of Marks & Spencer
Anotace:
Tématem této bakalářská práce je analýza marketingového mixu vybrané společnosti, konkrétně společnosti Marks and Spencer, a vypracování návrhu na zlepšení jednotlivých složek marketingového mixu na základě SWOT analýzy, rozhovorů a dotazníkového šetření. Teoretická část bakalářské práce pojednává o pojmech marketingového a komunikačního mixu, dále se zabývá klíčovými tématy, které se vztahují k cíli …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the analysis of the marketing mix of a selected company, namely Marks and Spencer, and the development of a proposal in which we try to improve the various components of the marketing mix based on SWOT analysis, interviews and a questionnaire survey. The theoretical part of the bachelor thesis deals with the concepts of marketing and communication mix, further it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/dr92r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2022
- Vedoucí: PhDr. Jindra Stříbrská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová