Marketingový mix společnosti Marks & Spencer – Beránková Beránková
Beránková Beránková
Bachelor's thesis
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Marketing mix of Marks & Spencer
Abstract:
Tématem této bakalářská práce je analýza marketingového mixu vybrané společnosti, konkrétně společnosti Marks and Spencer, a vypracování návrhu na zlepšení jednotlivých složek marketingového mixu na základě SWOT analýzy, rozhovorů a dotazníkového šetření. Teoretická část bakalářské práce pojednává o pojmech marketingového a komunikačního mixu, dále se zabývá klíčovými tématy, které se vztahují k cíli …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the analysis of the marketing mix of a selected company, namely Marks and Spencer, and the development of a proposal in which we try to improve the various components of the marketing mix based on SWOT analysis, interviews and a questionnaire survey. The theoretical part of the bachelor thesis deals with the concepts of marketing and communication mix, further it …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/dr92r/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2022
- Supervisor: PhDr. Jindra Stříbrská, Ph.D.
- Reader: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BERÁNKOVÁ, Beránková. \textit{Marketingový mix společnosti Marks \&{}amp; Spencer}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/p1cw7f/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová