Beránková Beránková

Bachelor's thesis

Marketingový mix společnosti Marks & Spencer

Marketing mix of Marks & Spencer
Abstract:
Tématem této bakalářská práce je analýza marketingového mixu vybrané společnosti, konkrétně společnosti Marks and Spencer, a vypracování návrhu na zlepšení jednotlivých složek marketingového mixu na základě SWOT analýzy, rozhovorů a dotazníkového šetření. Teoretická část bakalářské práce pojednává o pojmech marketingového a komunikačního mixu, dále se zabývá klíčovými tématy, které se vztahují k cíli …more
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is the analysis of the marketing mix of a selected company, namely Marks and Spencer, and the development of a proposal in which we try to improve the various components of the marketing mix based on SWOT analysis, interviews and a questionnaire survey. The theoretical part of the bachelor thesis deals with the concepts of marketing and communication mix, further it …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2022
  • Supervisor: PhDr. Jindra Stříbrská, Ph.D.
  • Reader: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.