Uvedení nového produktu Bonduelle na český trh – Karolína Černohorská
Karolína Černohorská
Master's thesis
Uvedení nového produktu Bonduelle na český trh
Bonduelle launch a new product on the Czech market
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na oblast současného brand marketingu, který se v dnešních dnech stále více potýká s přesyceností trhu a s ním narůstající konkurencí. Marketing se tak stává jednou z nejdůležitějších složek managementu, především u FMCG firem, více než kdy dříve. V teoretické části diplomové práce se budu zabývat klíčovými pojmy z oblasti marketingu a podrobně popisovat marketingový a komunikační …moreAbstract:
The thesis is focuse on contemporary brand marketing, which these days is increasingly facing with oversupply and increasing competition. More than ever before, marketing is becoming the most important components of the company management, especially in FMCG companies. In the theoretical part I deal with the key concepts of marketing and describe in detail the marketing and the communication mix of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52862
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2017
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Kristina Hanousková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52862
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová