Integrace dítěte s ADHD do základní školy – Bc. Veronika Buchtová
Bc. Veronika Buchtová
Bakalářská práce
Integrace dítěte s ADHD do základní školy
Integration of a child with ADHD into primary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou integrace žáka s ADHD do běžné základní školy. Text práce je členěn do tří kapitol. V první kapitole je podrobně vymezen syndrom ADHD, jeho základní formy a projevy. Dále se kapitola zabývá etiologií syndromu ADHD, jeho diagnostikou a výchovnými strategiemi ve škole a v rodině. Druhá kapitola je věnována vzdělávání žáka se syndromem ADHD, z hlediska inkluzivního …víceAbstract:
This Bachelor’s thesis deals with integration issues of a pupil with ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) at an ordinary primary school. Thesis is divided into three chapters. The first chapter defines ADHD and its basic forms and symptoms in detail. Further the chapter deals with etiology of ADHD, its diagnosis and educational strategies at school and in boy’s family. The second chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/po5s1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství výchovy ke zdraví pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Ekologický výukový program pro předškolní děti – „Žížala“
Žaneta Pochopová -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Literární program na rozvoj čtenářství pro 1. stupeň základní školy
Tereza Fialová -
Program pro vybrané obtížné učivo českého jazyka na 1. stupni základní školy
Gabriela Bošová