Ing. Iveta Kalousova

Bakalářská práce

Přínos implementace CRM zákazníkům i společnosti CET 21, spol. s r.o.

The contribution of CRM implementation to the customers and company CET 21, spol.s r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice řízení vztahů se zákazníky z hlediska volby vhodného CRM konceptu pro danou společnost. V teoretické části je přiblížen vývoj CRM modelu až po současný trend nepostradatelného interního nástroje, zahrnující hodnotu vztahu se zákazníkem, využívané procesy a technologie, volbu vhodného CRM konceptu a jeho přínosy. Praktická část je zaměřena na popis současných …více
Abstract:
This bachelor thesis concentrates to the subject of customer relationship management in terms of choice of suitable CRM concept for the company. The theoretical part will mainly describe the CRM model development approach since the first relevant theories to the current trend of indispensable internal tool, including the value of customer relationship, the processes and technology, selection of an …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní