Bc. Kateřina Pelánová

Bakalářská práce

Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů

Advertising on the web and marketing of b2c e-commerce
Anotace:
Práce „Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů“ se věnuje různým formám webové reklamy využitelné internetovými obchody – obrazové reklamě, textové reklamě, optimalizaci pro vyhledávače, katalogům webových stránek, vyhledávačům zboží atd. První část se zabývá jednotlivými druhy webové reklamy a změnami v současných trendech. Praktická část popisuje autorčinu zkušenost s propagací …více
Abstract:
Subject of the thesis "Advertising on the web and marketing of b2c e-commerce" are various forms of web advertising – visual ads, text ads, search engine optimization, catalogues of web pages, product search engines etc. The first part of the thesis describes forms of web ads and some recent shifts of trends. The practical part of thesis describes author's experience with promoting small e-shop on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2008
  • Vedoucí: Mgr. David Kořínek
  • Oponent: PhDr. Mgr. Zdeněk Havlíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií