Karel Hliněný

Master's thesis

Marketingová strategie deskové hry Kličkovaná

Marketing strategy of a board game Klickovana
Abstract:
Cílem této práce je vytvořit návrh marketingové strategie pro novou deskovou hru společnosti Efko. První kapitola této práce představuje teoretický základ pro následující kapitoly, které se postupně věnují jednotlivým prvkům návrhu marketingové strategie. Po analýze marketingového prostředí společnosti následovalo dotazníkové šetření, které bylo provedeno, za účelem získání kvalitních primárních dat …more
Abstract:
The purpose of this thesis is to create a draft marketing strategy for a new board game of the company Efko. The first chapter of this thesis is a theoretical basis for the next chapters that deal with particular components of the draft marketing strategy step by step. After analyzing the marketing environment of the company, in order to obtain high quality primary data, a survey was organized. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 10. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 1. 2015
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Markéta Lhotáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57883