Analýza marketingové komunikace ve firmě – Bc. Ivana Marková, M.Sc.
Bc. Ivana Marková, M.Sc.
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace ve firmě
Analysis of the marketing communication in company
Anotácia:
Diplomová práce „Analýza marketingové komunikace ve firmě“ se zabývá tématem marketingové komunikace ve společnosti Royal School. Záměrem práce je studie zvolených nástrojů marketingové komunikace, jejich hodnocení a navržení řešení vhodných pro společnost. Cílem práce je zjistit, zda zvolená strategie byla efektivní a jestli vytvořením uceleného plánu komunikace šlo odvrátit úpadek společnosti.Abstract:
Diploma thesis „Analysis of the marketing communication in a company“ deals with the topic of marketing communication in Royal School company. Aim of this work is a study of tools of marketing communication that were chosen to be used, their evaluation and a suggestion of possible solutions suitable for the company. We will prove, whether the strategy, that was chosen, was effective and if creating …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n5q5j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2013
- Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Manová Manová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková