Využití metody EEG biofeedback při kompenzaci specifických poruch učení a soustředění u žáků – Ing. Bc. Alena Hauptmanová
Ing. Bc. Alena Hauptmanová
Master's thesis
Využití metody EEG biofeedback při kompenzaci specifických poruch učení a soustředění u žáků
EEG biofeedback used for treatment of pupil with specific learning disabilities and attention defficit disorder
Abstract:
Diplomová práce se zabývá možností řešení specifických poruch učení (SPU) a koncentrace pozornosti (ADHD) metodou EEG Biofeedback. V první části jsou shrnuty základní charakteristiky SPU a ADHD. Dále je podrobně popsána metoda EEG Biofeedback a cytoarchitektonické struktury mozku u jedinců s SPU a ADHD. Ve druhé části je uvedeno pět případových studií popisujících terapii EEG Biofeedback.Abstract:
The thesis is focused on problems of students with specific learning disabilities (SLD) and attention deficit disorder (ADHD) by therapeutic method EEG Biofeedback. In first part of the thesis are described characteristic of SLD and ADHD. There is written about method EEG Biofeedback and architectonic structures of brain in correlation with SLD and ADHD. The second part of thesis is described fife …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/sz4rb/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 5. 2015
- Supervisor: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Alena Sedláčková, DiS.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAUPTMANOVÁ, Alena. \textit{Využití metody EEG biofeedback při kompenzaci specifických poruch učení a soustředění u žáků}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/p3okty/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Možnosti užití audiovizuální stimulace u dětí s poruchou koncentrace pozornosti
Petra KONEČNÁ -
Vzájemné souvislosti Testu zrakového vnímání a schopnosti koncentrace pozornosti u žáků 9. tříd ZŠ
Jana Dubová -
Vliv tělesných cvičení na koncentraci pozornosti u dětí ve věku 9-11 let.
Barbora FOUSOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Vzdělávání žáků s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Ivana Tesařová -
Žáci se syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou v prostředí běžných základních škol
František Pažourek -
Žák s poruchou pozornosti a hyperaktivitou na střední škole
Gabriela Čechová -
Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback
Markéta Luňáková