Ing. Veronika Šreiberová

Bachelor's thesis

Žena jako sexuální objekt v soudobé české reklamě

Woman as a sex object in the contemporary Czech advertising
Anotácia:
Ženy si budovaly již od dávných dob své postavení ve společnosti. Nyní stojí na stejné úrovni jako muži, ale přesto existují oblasti, kde je zapotřebí dalšího vývoje. Tato práce se zabývá postavením ženy jak v minulosti, tak v současnosti. Hlavní důraz je kladen na problematiku gender a s ní spojenou otázku zobrazování žen v médiích. Provedený výzkum nám ukázal obecný pohled na problém ze strany lidí …viac
Abstract:
Women have been building their status of women from old days. Now they are standing on the same level like men, but there are still some fields where the next evolution is necessary. This paper is putting mind to the status of women in the history and nowadays. The main emphasis is placed on the problem of gender and the problem of women in the media. The research has showed a general view on the problem …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
  • Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication