Dominik Manák
Bachelor's thesis
Vliv guerilla marketingu na spotřebitele
The Impact of Guerilla Marketing on Consumers
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem guerilla marketingu na spotřebitele. V teoretické části se zaměřuje na spotřebitelské schování, jeho modely a ovlivňující faktory. Dále popisuje nákupní role spotřebitelů a kupní rozhodovací proces. Je zde také charakterizován guerilla marketing, jeho druhy a nástroje. Následně jsou vymezeny rozdíly klasického a guerilla marketingu. Závěrem teoretické části jsou …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the impact of guerrilla marketing on consumers. The theoretical part focuses on consumer behavior, its models, and influencing factors. It also describes consumer buying roles and the purchasing decision-making process. Guerrilla marketing is also characterized, including its types and tools. Subsequently, the differences between classical and guerrilla marketing are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2024
- Supervisor: Tomáš Balcar
- Reader: Josef Křivánek
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení
Miroslava Bušková -
Využití guerilla marketingu při propagaci Jihomoravského kraje
Aneta Martincová -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Návrh projektu guerilla marketingu na hradě Lukov
Vladislava Vystrčilová -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Guerilla marketing
Iveta Stočková -
Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport
Ondřej DOSTÁL -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová