Vliv guerilla marketingu na spotřebitele – Dominik Manák
Dominik Manák
Bakalářská práce
Vliv guerilla marketingu na spotřebitele
The Impact of Guerilla Marketing on Consumers
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem guerilla marketingu na spotřebitele. V teoretické části se zaměřuje na spotřebitelské schování, jeho modely a ovlivňující faktory. Dále popisuje nákupní role spotřebitelů a kupní rozhodovací proces. Je zde také charakterizován guerilla marketing, jeho druhy a nástroje. Následně jsou vymezeny rozdíly klasického a guerilla marketingu. Závěrem teoretické části jsou …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the impact of guerrilla marketing on consumers. The theoretical part focuses on consumer behavior, its models, and influencing factors. It also describes consumer buying roles and the purchasing decision-making process. Guerrilla marketing is also characterized, including its types and tools. Subsequently, the differences between classical and guerrilla marketing are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152905
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Tomáš Balcar
- Oponent: Josef Křivánek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení
Miroslava Bušková -
Využití guerilla marketingu při propagaci Jihomoravského kraje
Aneta Martincová -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Návrh projektu guerilla marketingu na hradě Lukov
Vladislava Vystrčilová -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Guerilla marketing
Iveta Stočková -
Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport
Ondřej DOSTÁL -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová