Projekt marketingu nové regionální rozhlasové stanice – Bc. Michal Jůn
Bc. Michal Jůn
Master's thesis
Projekt marketingu nové regionální rozhlasové stanice
A new marketing project of a regional radio station
Abstract:
V diplomové práci jsem se zaměřil na založení projektu marketingu nové regionální rozhlasové stanice. Záměrem diplomové práce je zanalyzovat a poté zhodnotit současný stav pražského rozhlasového trhu, zjistit, zda se vyskytuje prostor pro novou hudební značku. Jasně definovat marketingové aktivity pro založení a uvedení nového rozhlasové stanice na trh. Zhodnotit finanční náklady marketingových kampaní …moreAbstract:
In my thesis I focused on creating a new regional radio station. The main aim of this thesis is to analyse and than valorize the current prag radio market situation and find out if there is a place for a new radio brand. I will also define clearly marketing activities neccessary for creating and lunching a new radio into the market. Final step is to evaluate total costs of marketing campaigns and to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uge6t/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: prof. MgA. Jiří Svoboda
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková