Marketingové komunikace vzdělávacích institucí – Martina ONDRUCHOVÁ
Martina ONDRUCHOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace vzdělávacích institucí
Marketing communications of Educational Institutions
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vzdělávací instituce. Jejím cílem je popsat konkrétní vzdělávací instituci, její současnou marketingovou komunikaci a navrhnout případná zlepšení a doporučení. První část práce je teoretická a obecně definuje marketing, marketingový mix a marketingovou komunikaci, dále se zabývá konkrétně marketingem a marketingovou komunikací školy. V praktické …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing communication of educational institution. The goals are to describe an educational institution, its present marketing communication and to suggest potential improvements and recommendations of marketing communication. The first part of the bachelor thesis is theoretical and defines marketing, marketing mix and marketing communication in general, then describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. David Kosina
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ONDRUCHOVÁ, Martina. Marketingové komunikace vzdělávacích institucí. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Human Studies / English Philology - Applied Economic Studies
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace vzdělávacích institucí (Gymnázium Dr. Karla Polesného)
Lenikusová Lenikusová -
Marketingová komunikace vybrané vysoké školy
Bára Ostřížková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Online marketingová komunikace vysokých škol v České republice
Martin Hron
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights