Affiliate marketing a jeho využití v online prostředí – Filip MURCKO
Filip MURCKO
Bachelor's thesis
Affiliate marketing a jeho využití v online prostředí
Affiliate marketing and its use in the online environment
Abstract:
Tato práce zkoumá affiliate marketing jako jeden z marketingových nástrojů používaných v online prostředí. Affiliate marketing je typ marketingu založený na výkonnosti, v němž podnikatel odměňuje jednoho nebo více affiliate partnerů za každého návštěvníka nebo zákazníka, které přišel díky vlastnímu marketingové úsilí affiliate partnera. Vychází z propagace produktu společnosti prostřednictvím affiliate …moreAbstract:
This work explores affiliate marketing as one of the marketing tools used in the online environment. Affiliate marketing is a type of performance-based marketing in which an enterpreneur rewards one or more affiliates for each visitor or customer brought by the affiliate's own marketing efforts. It is based on promoting the company's product through affiliate partner sites. The work describes the principles …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Ladislav Beránek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MURCKO, Filip. \textit{Affiliate marketing a jeho využití v online prostředí}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/p4ke2q/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MURCKO, Filip. Affiliate marketing a jeho využití v online prostředí. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Analýza možností affiliate marketingu
Lukáš Voříšek -
Recepce informací na online sociální síti Facebook
Michaela Galuszková -
Digitální umění na online sociální síti TikTok
Monika Matulíková -
Manipulace uživatelů za pomoci algoritmů online sociální sítě Facebook
Simona Sedláčková -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Konzumace informací skrze online sociální síť Facebook
Dominika Hromková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights