Hodnotvorné faktory v bankách a přístupy k jejich měření – Bc. Pavlína Richterová
Bc. Pavlína Richterová
Master's thesis
Hodnotvorné faktory v bankách a přístupy k jejich měření
The elements, which forms value in banks
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na hodnotu pro klienta bank. V teoretické části se věnuji nejprve obecným faktům o podnikání bank a dále také konceptům, kterými je řízena tvorba hodnoty v bankách. Klient je určujícím faktorem, který tvoří hodnotu banky, proto je pokračování teoretické části zaměřené právě na něj a na hodnotu pro zákazníka. Proto, aby produkt, či služba představovala pro klienta hodnotu …moreAbstract:
This thesis is focused on value for bank customers. In the theoretical part first general facts about the business of banks and also the concepts, which is controlled by the value creation in banks. The client is the determining factor, which is the value of the bank, so it is a continuation of the theoretical part focused on just him and the value to the customer. Therefore, if the product or service …moreKeywords
Banka základní funkce banky hodnota tvorba hodnoty hodnota pro akcionáře hodnota pro zaměstnance hodnota pro klienta segmentace klientů bank Value Based Management Balanced Scorecard marketing vztah s klientem Customer Relationship Management spokojenost klienta.Bank basic functions of banks value value creation value for shareholder value for employee value for customer segmentation of bank clients client relations client satisfaction.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pg0ij/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Bořivoj Pražák
- Reader: Ing. Miroslav Hrnčíř, DrSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economic Policy and Administration / Finance and Financial Services
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane