Marketingová komunikace - product placement – Karyna Vasiuk
Karyna Vasiuk
Bakalářská práce
Marketingová komunikace - product placement
Marketing communication - product placement
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku nástroje product placement. S rostoucím používáním tohoto typu reklamy se projevují obavy spojené s jeho nadměrným využíváním. Hlavním cílem této bakalářské práce je odhalit účinnost marketingového nástroje product placement. Dílčím cílem je identifikace a porovnání product placementu ve vybraných audiovizuálních ukázkách. Dalším dílčím cílem je odhalení …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the issue of product placement as a marketing tool. With the increasing use of this type of advertising, concerns have arisen regarding its excessive use. The main aim of this bachelor thesis is to assess the effectiveness of product placement as a marketing tool. The partial aim is to identify and compare product placement in selected audiovisual samples. Another partial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
- Oponent: Lucie Vokáčová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva