Dramatické činnosti a rozvoj emocí u dětí předškolního věku – Kateřina BOKROVÁ
Kateřina BOKROVÁ
Bachelor's thesis
Dramatické činnosti a rozvoj emocí u dětí předškolního věku
Drama activities and the emotional development in preschool children
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem emocí u dětí v předškolním věku prostřednictvím metod a technik dramatické výchovy během vzdělávacího procesu v MŠ. Cílem práce bylo vytvoření metodického zásobníku zacíleného právě na práci s emocemi a jejich projevy. Zásobník byl vytvořený s oporou o teoretickou část práce, která charakterizuje dělení emocí, jejich spojitost s mozkem a také jejich vývoj u dětí …viacAbstract:
The bachelor work focuses on the development of emotions in preschool children through methods and techniques of dramatic education during the educational process in kindergarten. The aim of the thesis was to create a methodological stack specifically targeting work with emotions and their expressions. The stack was created with support of the theoretical part of the work, which characterizes the classification …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: MgA. Eva Gažáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOKROVÁ, Kateřina. Dramatické činnosti a rozvoj emocí u dětí předškolního věku. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Preschool and Out-of-School Pedagogy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Sociální konstrukce práce sociálních pracovníků s pozitivními emocemi ve vzájemném vztahu s rodiči s tělesným postižením
Blanka Sigmundová -
Psychologie cestovního ruchu (Práce s emocemi jako součást seberegulace u průvodců v oblasti cestovního ruchu)
Eliška Geislerová -
Možnosti práce s emocemi u žáků 1. stupně základní školy
Zuzana TRNEČKOVÁ -
Využití metod dramatické výchovy při práci s emocemi v edukačním procesu v MŠ
Michaela SCHÖNOVÁ -
Inkluzivní dramatický projekt zaměřený na práci s emocemi
Věra HUBOVÁ -
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické Don Bosco v Praze a v mateřských školách v Brandýse nad Labem a okolí
Kateřina Kačalová -
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole v Pardubickém kraji
Hedvika Hyláková -
Srovnání jednotlivých terapií používaných v Mateřské škole při centru ARPIDA, o.p.s. v Českých Budějovicích a v Základní škole a Mateřské škole pro tělesně postižené v Liberci, Lužická ulice.
Veronika MACHAČKOVÁ