Využití Product placementu v integrované marketingové komunikaci – Ing. Tereza Baštová
Ing. Tereza Baštová
Bachelor's thesis
Využití Product placementu v integrované marketingové komunikaci
Use of Product placement in integrated marketing communications
Anotácia:
Tato práce se věnuje využití product placementu v integrované marketingové komunikaci. V teoretické části je rozebrán pojem product placement, historie product placementu, reklama, historie reklamy. Dále se práce zabývá marketingem, marketingovou komunikací, nebo také pojmy podprahová reklama, brainwashing. V praktické části je rozebrána průzkumná sonda, která byla klíčová pro naplnění cílů této bakalářské …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on the use of product placement in integrated marketing communications. The theoretical part analyzes the terms product placement, history of product placement and advertisement. Then this thesis deals with marketing, marketing communications or subliminal advertising and brainwashing. The practical part analyzes probe research which is very important for achieving goals …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s3vgj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedúci: prof. MgA. Jiří Svoboda
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Podprahové vnímání jako jeden z protizákonných nástrojů reklamy
Zuzana Vaňková