Mgr. Ilona ROZEHNALOVÁ

Diplomová práce

Návrh komunikační strategie firmy Antikvariát a klub Fiducia

The proposal for communication strategy of the firm Antikvariat a klub Fiducia
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií firmy Antikvariát a klub Fiducia a uvedením teoretických poznatků a poznatků uskutečněných analýz do praxe. V teoretické části práce je popsána komunikační strategie v komerční i neziskové sféře a typy shromažďování informací pro tvorbu analýz. Dále je teoretická část zaměřena na výčet a objasnění jednotlivých typů strategických analýz a výzkumů …více
Abstract:
This Diploma thesis deals with communication strategies of the company {\clqq}Antikvariat a klub Fiducia`` and with putting both theoretical and analytic knowledge into practice. In the theoretical part there are descriptions of the communication strategies in comercial and non-profit sector, and the types of collecting information for making the analysis. Besides, the theoretical part also names and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor: 10626

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ROZEHNALOVÁ, Ilona. Návrh komunikační strategie firmy Antikvariát a klub Fiducia. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2039

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.