Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích – Renata Dočekalová
Renata Dočekalová
Bachelor's thesis
Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích
New forms of marketing communication in consumer markets
Anotácia:
Oblast marketingu a marketingové komunikace, na kterou je tato bakalářská práce zaměřena, přestavuje velmi rozsáhlou vědní disciplínu, jejíž využití ve strategickém řízení firmy 21. století nabývá důležitosti.Bakalářská práce je zaměřena pouze na zlomek tohoto tématu, který je věnován využití nových forem marketingové komunikace vybraného podniku. Pro účely uskutečnění analytického šetření byla vybrána …viacAbstract:
The area of marketing and marketing communication, which this bachelor thesis is focused on, represents a very extensive scientific discipline, the use of which in the strategic management of the 21st century company is gaining importance.The bachelor thesis is focused only on a fraction of this topic, which is devoted to the use of new forms of marketing communication of the selected company. For …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva