Ing. Inna Makoveeva

Bachelor's thesis

Aplikace teorie her v marketingu

Application of the game theory in marketing
Abstract:
Teorie her je část ekonomie, která zkoumá řešení konfliktů mezi hráči a jejich optimální strategie. Konflikt se může týkat různých oblastí lidského zájmu: nejčastěji je to ekonomie, sociologie, politologie, ale tato práce se bude týkat oblasti marketingu. Znalost této problematiky pomáhá činit správná rozhodnutí na trhu a získávat nové zákazníky. Cílem mé práce je zkoumat z hlediska použití modelu …more
Abstract:
The theory of games is the part of economy, which examines the resolution of conflicts between players and their optimal strategy. The conflict can arise in various parts of human interest: often it is in economics, sociology, political science, but this bachelor thesis will cover the field of marketing. Knowledge of these issues helps to make the right decisions on the market and attract new customers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2015
  • Supervisor: doc. Radim Valenčík, CSc.
  • Reader: Mgr. Tomáš Kosička, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní