Aplikace teorie her v marketingu – Ing. Inna Makoveeva
Ing. Inna Makoveeva
Bakalářská práce
Aplikace teorie her v marketingu
Application of the game theory in marketing
Anotace:
Teorie her je část ekonomie, která zkoumá řešení konfliktů mezi hráči a jejich optimální strategie. Konflikt se může týkat různých oblastí lidského zájmu: nejčastěji je to ekonomie, sociologie, politologie, ale tato práce se bude týkat oblasti marketingu. Znalost této problematiky pomáhá činit správná rozhodnutí na trhu a získávat nové zákazníky. Cílem mé práce je zkoumat z hlediska použití modelu …víceAbstract:
The theory of games is the part of economy, which examines the resolution of conflicts between players and their optimal strategy. The conflict can arise in various parts of human interest: often it is in economics, sociology, political science, but this bachelor thesis will cover the field of marketing. Knowledge of these issues helps to make the right decisions on the market and attract new customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lxn7z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Oponent: Mgr. Tomáš Kosička, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Business plan for Real Estate Agency in Pardubice
Karolína Minhová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová