Bc. Anna Králová

Bachelor's thesis

Měření účinnosti jednotlivých nástrojů internetového marketingu

Measurement of effectiveness single tools of internet marketing
Abstract:
Cílem práce je charakterizovat pojem internetový marketing, představit jednotlivé nástroje internetového marketingu a představit analytické nástroje, kterými lze měřit efektivitu nástrojů internetového marketingu. Dále definovat vhodné formy internetového marketingu pro vybranou společnost a pomocí analytických nástrojů porovnat jejich účinnost. Na základě zjištěných výsledků navrhnout změny v současné …more
Abstract:
The purpose of this work is to define Internet marketing, introduce seleceted tools of Internet marketing and analytic tools, with them can be measure effectiveness of Internet marketing. Then define suitable forms of Inernet marketing for choosen company and compare their effectiveness. The part of this work will be suggestion of changes of present strategy of Internet marketing in the company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Králová, Anna. Měření účinnosti jednotlivých nástrojů internetového marketingu. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Regional and Information Management