Měření účinnosti jednotlivých nástrojů internetového marketingu – Bc. Anna Králová
Bc. Anna Králová
Bachelor's thesis
Měření účinnosti jednotlivých nástrojů internetového marketingu
Measurement of effectiveness single tools of internet marketing
Abstract:
Cílem práce je charakterizovat pojem internetový marketing, představit jednotlivé nástroje internetového marketingu a představit analytické nástroje, kterými lze měřit efektivitu nástrojů internetového marketingu. Dále definovat vhodné formy internetového marketingu pro vybranou společnost a pomocí analytických nástrojů porovnat jejich účinnost. Na základě zjištěných výsledků navrhnout změny v současné …moreAbstract:
The purpose of this work is to define Internet marketing, introduce seleceted tools of Internet marketing and analytic tools, with them can be measure effectiveness of Internet marketing. Then define suitable forms of Inernet marketing for choosen company and compare their effectiveness. The part of this work will be suggestion of changes of present strategy of Internet marketing in the company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRÁLOVÁ, Anna. \textit{Měření účinnosti jednotlivých nástrojů internetového marketingu}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/p6xwvg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Králová, Anna. Měření účinnosti jednotlivých nástrojů internetového marketingu. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Regional and Information Management
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták