Měření účinnosti jednotlivých nástrojů internetového marketingu – Bc. Anna Králová
Bc. Anna Králová
Bachelor's thesis
Měření účinnosti jednotlivých nástrojů internetového marketingu
Measurement of effectiveness single tools of internet marketing
Anotácia:
Cílem práce je charakterizovat pojem internetový marketing, představit jednotlivé nástroje internetového marketingu a představit analytické nástroje, kterými lze měřit efektivitu nástrojů internetového marketingu. Dále definovat vhodné formy internetového marketingu pro vybranou společnost a pomocí analytických nástrojů porovnat jejich účinnost. Na základě zjištěných výsledků navrhnout změny v současné …viacAbstract:
The purpose of this work is to define Internet marketing, introduce seleceted tools of Internet marketing and analytic tools, with them can be measure effectiveness of Internet marketing. Then define suitable forms of Inernet marketing for choosen company and compare their effectiveness. The part of this work will be suggestion of changes of present strategy of Internet marketing in the company.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedúci: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Králová, Anna. Měření účinnosti jednotlivých nástrojů internetového marketingu. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Regional and Information Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták