Tereza Kaňková

Bakalářská práce

PERSONÁLNÍ MARKETING V PODNIKU

Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit interní personální marketing ve společnosti a navrhnout případné doporučení ke zlepšení současné situace. Zkoumání je založeno na spokojenosti zaměstnanců ve firmě. Obsah práce je rozdělen do dvou částí. První část je teoretická a obsahuje dvě kapitoly. V první kapitole jsou uvedena teoretická východiska personálního marketingu, kapitola druhá popisuje …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse and assess internal personnel marketing within the company and suggest possible recommendations for improving the current situation. The research is based on employee satisfaction at the company. The work is divided into two parts. The first part is theoretical and contains two chapters. The first chapter includes theoretical bases of personnel marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kaňková, Tereza. PERSONÁLNÍ MARKETING V PODNIKU. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta