Tereza Kaňková
Bachelor's thesis
PERSONÁLNÍ MARKETING V PODNIKU
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit interní personální marketing ve společnosti a navrhnout případné doporučení ke zlepšení současné situace. Zkoumání je založeno na spokojenosti zaměstnanců ve firmě. Obsah práce je rozdělen do dvou částí. První část je teoretická a obsahuje dvě kapitoly. V první kapitole jsou uvedena teoretická východiska personálního marketingu, kapitola druhá popisuje …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse and assess internal personnel marketing within the company and suggest possible recommendations for improving the current situation. The research is based on employee satisfaction at the company. The work is divided into two parts. The first part is theoretical and contains two chapters. The first chapter includes theoretical bases of personnel marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Světlana Myslivcová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kaňková, Tereza. PERSONÁLNÍ MARKETING V PODNIKU. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights