Tereza Kaňková

Bachelor's thesis

PERSONÁLNÍ MARKETING V PODNIKU

Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit interní personální marketing ve společnosti a navrhnout případné doporučení ke zlepšení současné situace. Zkoumání je založeno na spokojenosti zaměstnanců ve firmě. Obsah práce je rozdělen do dvou částí. První část je teoretická a obsahuje dvě kapitoly. V první kapitole jsou uvedena teoretická východiska personálního marketingu, kapitola druhá popisuje …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse and assess internal personnel marketing within the company and suggest possible recommendations for improving the current situation. The research is based on employee satisfaction at the company. The work is divided into two parts. The first part is theoretical and contains two chapters. The first chapter includes theoretical bases of personnel marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Světlana Myslivcová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kaňková, Tereza. PERSONÁLNÍ MARKETING V PODNIKU. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta