Tereza Kaňková
Bachelor's thesis
PERSONÁLNÍ MARKETING V PODNIKU
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit interní personální marketing ve společnosti a navrhnout případné doporučení ke zlepšení současné situace. Zkoumání je založeno na spokojenosti zaměstnanců ve firmě. Obsah práce je rozdělen do dvou částí. První část je teoretická a obsahuje dvě kapitoly. V první kapitole jsou uvedena teoretická východiska personálního marketingu, kapitola druhá popisuje …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse and assess internal personnel marketing within the company and suggest possible recommendations for improving the current situation. The research is based on employee satisfaction at the company. The work is divided into two parts. The first part is theoretical and contains two chapters. The first chapter includes theoretical bases of personnel marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Světlana Myslivcová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kaňková, Tereza. PERSONÁLNÍ MARKETING V PODNIKU. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová
Názov
Vložil
Vložené
Práva