Petra HALÍKOVÁ

Bakalářská práce

Generace 55+ - spotřební chování v oblasti služeb cestovního ruchu a vývoj nových produktů pro tuto cílovou skupinu

neuveden

Generation 55+ - consumer behavior in tourism services and development of new products for this target group
Anotace:
Tato práce je zaměřená na analýzu spotřebního chování seniorů v cestovním ruchu. Téma bylo vybráno na základě rychle se zvětšujícího počtu zástupců této věkové kategorie ve spojení s cestovním ruchem. Cestovní ruch je považován za potenciální oblast dalšího rozvoje produktů pro seniory. Zmíněné pojmy jsou vysvětleny v teoretické části práce. Tato část se věnuje charakteristice cestovního ruchu, produktům …více
Abstract:
The presented thesis is focused on the analysis of consumer behaviour in tourism services. The topic was chosen on the basis of growing number of representatives of this age category in connection with the tourism. The tourism is considered for a potential area of new product development for seniors. These theoretical concepts above are explained in the theoretical part of this work. This part is dedicated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HALÍKOVÁ, Petra. Generace 55+ - spotřební chování v oblasti služeb cestovního ruchu a vývoj nových produktů pro tuto cílovou skupinu. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/