Petra HALÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Generace 55+ - spotřební chování v oblasti služeb cestovního ruchu a vývoj nových produktů pro tuto cílovou skupinu

neuveden

Generation 55+ - consumer behavior in tourism services and development of new products for this target group
Abstract:
Tato práce je zaměřená na analýzu spotřebního chování seniorů v cestovním ruchu. Téma bylo vybráno na základě rychle se zvětšujícího počtu zástupců této věkové kategorie ve spojení s cestovním ruchem. Cestovní ruch je považován za potenciální oblast dalšího rozvoje produktů pro seniory. Zmíněné pojmy jsou vysvětleny v teoretické části práce. Tato část se věnuje charakteristice cestovního ruchu, produktům …more
Abstract:
The presented thesis is focused on the analysis of consumer behaviour in tourism services. The topic was chosen on the basis of growing number of representatives of this age category in connection with the tourism. The tourism is considered for a potential area of new product development for seniors. These theoretical concepts above are explained in the theoretical part of this work. This part is dedicated …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HALÍKOVÁ, Petra. Generace 55+ - spotřební chování v oblasti služeb cestovního ruchu a vývoj nových produktů pro tuto cílovou skupinu. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/