Victoria Butuc

Diplomová práce

E-mailový marketing jako komunikační nástroj online fitness společnosti

Email Marketing as a Communication Tool of an Online Fitness Company
Anotace:
E-mailový marketing je trvalé a neustále se vyvíjející médium, a proto tato práce zkoumá jeho roli jako komunikačního nástroje v online fitness společnostech. Diplomová práce se zaměřuje na stále zřetelnější problém, a to rostoucí počet odhlášených odběratelů, kdy motivace pro tuto práci vychází z touhy marketéra řešit tuto výzvu. Vycházejíc z teoretických základů marketingové komunikace a tvoříc cestu …více
Abstract:
E-mail marketing is an enduring and ever-evolving medium; hence this thesis explores its role as a communication tool within online fitness companies. Driven by an increasingly evident problem - the growing number of unsubscribers, motivation for this thesis comes from a marketer's desire to address this challenge. Starting from the theoretical foundations of marketing communications and creating the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D., MBA.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Butuc, Victoria. E-mailový marketing jako komunikační nástroj online fitness společnosti. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication