E-mailový marketing jako komunikační nástroj online fitness společnosti – Victoria Butuc
Victoria Butuc
Master's thesis
E-mailový marketing jako komunikační nástroj online fitness společnosti
Email Marketing as a Communication Tool of an Online Fitness Company
Abstract:
E-mailový marketing je trvalé a neustále se vyvíjející médium, a proto tato práce zkoumá jeho roli jako komunikačního nástroje v online fitness společnostech. Diplomová práce se zaměřuje na stále zřetelnější problém, a to rostoucí počet odhlášených odběratelů, kdy motivace pro tuto práci vychází z touhy marketéra řešit tuto výzvu. Vycházejíc z teoretických základů marketingové komunikace a tvoříc cestu …moreAbstract:
E-mail marketing is an enduring and ever-evolving medium; hence this thesis explores its role as a communication tool within online fitness companies. Driven by an increasingly evident problem - the growing number of unsubscribers, motivation for this thesis comes from a marketer's desire to address this challenge. Starting from the theoretical foundations of marketing communications and creating the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUTUC, Victoria. \textit{E-mailový marketing jako komunikační nástroj online fitness společnosti}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/p7dpux/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Butuc, Victoria. E-mailový marketing jako komunikační nástroj online fitness společnosti. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Anna Štěpařová -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Online marketingová komunikace restaurace
Veronika Adamčíková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
David Sekerák -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová