E-mailový marketing jako komunikační nástroj online fitness společnosti – Victoria Butuc
Victoria Butuc
Master's thesis
E-mailový marketing jako komunikační nástroj online fitness společnosti
Email Marketing as a Communication Tool of an Online Fitness Company
Anotácia:
E-mailový marketing je trvalé a neustále se vyvíjející médium, a proto tato práce zkoumá jeho roli jako komunikačního nástroje v online fitness společnostech. Diplomová práce se zaměřuje na stále zřetelnější problém, a to rostoucí počet odhlášených odběratelů, kdy motivace pro tuto práci vychází z touhy marketéra řešit tuto výzvu. Vycházejíc z teoretických základů marketingové komunikace a tvoříc cestu …viacAbstract:
E-mail marketing is an enduring and ever-evolving medium; hence this thesis explores its role as a communication tool within online fitness companies. Driven by an increasingly evident problem - the growing number of unsubscribers, motivation for this thesis comes from a marketer's desire to address this challenge. Starting from the theoretical foundations of marketing communications and creating the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUTUC, Victoria. \textit{E-mailový marketing jako komunikační nástroj online fitness společnosti}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/p7dpux/.
Jak správně citovat práci
Butuc, Victoria. E-mailový marketing jako komunikační nástroj online fitness společnosti. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Anna Štěpařová -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Online marketingová komunikace restaurace
Veronika Adamčíková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
David Sekerák -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová