Uplatnenie moderného marketingového výskumu v spoločnosti CBA VEREX a.s. – Bc. Pavel Švec
Bc. Pavel Švec
Diplomová práce
Uplatnenie moderného marketingového výskumu v spoločnosti CBA VEREX a.s.
Application of modern marketing research in company CBA VEREX a.s.
Abstract:
ŠVEC, Pavel, Bc.: Application of modern marketing research in company CBA VEREX a.s.. [Diploma thesis]. Bankovní institut vysoká škola Praha, a foreign univerity in Banská Bystrica. Department of Finance and Accounting. Supervisor: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD. Year of defense: 2012. Number of pages: 102. Topic of this master thesis is analysis of modern marketing research and its application in company …víceAbstract:
ŠVEC, Pavel, Bc.: Uplatnenie moderného marketingového výskumu v spoločnosti CBA VEREX a.s.. [Diplomová práca]. Bankovní institut vysoká škola Praha, zahraničná vysoká škola Banská Bystrica. Katedra financií a účtovníctva. Vedúci práce: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD. Rok obhajoby: 2012. Počet strán: 102. Diplomová práca sa zaoberá moderným marketingovým výskumom v spoločnosti CBA VEREX a.s.. Prvá kapitola …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ws758/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Peter Gallo, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Matej Petrinec -
Buddy System Zlin: A Social Media Marketing Analysis
Mária Antalová -
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer