Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb – Bc. Michael Nitsche
Bc. Michael Nitsche
Bakalářská práce
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Drafting of an effetive marketing communication in service area
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb. Cílem této bakalářské práce je navrhnout a vytvořit plán účinné marketingové komunikace pro podnik působící v oblasti služeb. Tuto bakalářskou práci tvoří dvě části. První je teoreticko-metodologická a druhá je aplikační. Teoretická část se zaměřuje na teoretické pojmy o marketingové komunikaci, nástrojích …víceAbstract:
The theme of this bachelor thesis is to design an effective marketing communication for the company in the services sector. The aim of this bachelor thesis is to design and develop a plan for effective marketing communication of the company operating in the services sector. This bachelor thesis consists of two parts. The first is the theoretical-methodological and the other application. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ny88u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2016
- Vedoucí: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků