Interkulturelle Kommunikation in deutschen Firmen in der Tschechischen Republik / Interkulturní komunikace v německých firmách v České republice – Marcela ŠIMANSKÁ
Marcela ŠIMANSKÁ
Bachelor's thesis
Interkulturelle Kommunikation in deutschen Firmen in der Tschechischen Republik / Interkulturní komunikace v německých firmách v České republice
Intercultural Communication in German Enterprises in the Czech Republic
Abstract:
This Bachelor thesis Intercultural Communication in German Enterprises in the Czech Republic follows the subject of the cultural specificities between Czechs and Germans, whose exploration and understanding is important for mutual communication and cooperation. The aim of this work is to analyze the perception of cultural standards in both countries and to determine, any misunderstandings arising from …moreAbstract:
Bakalářská práce Interkulturní komunikace v německých firmách v České republice navazuje na otázku kulturní specifičnosti Čechů a Němců, jejíž zkoumání a pochopení je důležité pro vzájemnou komunikaci a úspěšnou spolupráci. Cílem této práce je rozebrat vnímání kulturních standardů v obou zemích i případná nedorozumění, vznikající na základě kulturních odlišností. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2013
Accessible from:: 4. 1. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PhDr. Pavla Zajícová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIMANSKÁ, Marcela. \textit{Interkulturelle Kommunikation in deutschen Firmen in der Tschechischen Republik / Interkulturní komunikace v německých firmách v České republice}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Arts. 2013. Available from: https://theses.cz/id/p7srkm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠIMANSKÁ, Marcela. Interkulturelle Kommunikation in deutschen Firmen in der Tschechischen Republik / Interkulturní komunikace v německých firmách v České republice. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.1.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 1. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / German for Business
Theses on a related topic
-
Verbální a nonverbální komunikace v interkulturním prostředí mezinárodní společnosti
Dana Laclé -
Psychologické aspekty interkulturní komunikace a jejich aplikace v marketingu
Ekaterina Khodkevich -
Interkulturní komunikace - Anglie - kulturní šok pro české občany
Andrea Smejkalová -
Interkulturní komunikace mladé generace ve vysokoškolském prostředí
Alena Frýdlová -
Interkulturní komunikace v prostředí podnikání
Karolína Koudelková -
Interkulturní komunikace v nadnárodních společnostech
Andrea Kypěnová -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Dopady interkulturní komunikace a mezikulturních odlišností na efektivitu firmy
Barbora Vacková