Interkulturelle Kommunikation in deutschen Firmen in der Tschechischen Republik / Interkulturní komunikace v německých firmách v České republice – Marcela ŠIMANSKÁ
Marcela ŠIMANSKÁ
Bakalářská práce
Interkulturelle Kommunikation in deutschen Firmen in der Tschechischen Republik / Interkulturní komunikace v německých firmách v České republice
Intercultural Communication in German Enterprises in the Czech Republic
Abstract:
This Bachelor thesis Intercultural Communication in German Enterprises in the Czech Republic follows the subject of the cultural specificities between Czechs and Germans, whose exploration and understanding is important for mutual communication and cooperation. The aim of this work is to analyze the perception of cultural standards in both countries and to determine, any misunderstandings arising from …víceAbstract:
Bakalářská práce Interkulturní komunikace v německých firmách v České republice navazuje na otázku kulturní specifičnosti Čechů a Němců, jejíž zkoumání a pochopení je důležité pro vzájemnou komunikaci a úspěšnou spolupráci. Cílem této práce je rozebrat vnímání kulturních standardů v obou zemích i případná nedorozumění, vznikající na základě kulturních odlišností. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2013
Zveřejnit od: 4. 1. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Pavla Zajícová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIMANSKÁ, Marcela. \textit{Interkulturelle Kommunikation in deutschen Firmen in der Tschechischen Republik / Interkulturní komunikace v německých firmách v České republice}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/p7srkm/.
Jak správně citovat práci
ŠIMANSKÁ, Marcela. Interkulturelle Kommunikation in deutschen Firmen in der Tschechischen Republik / Interkulturní komunikace v německých firmách v České republice. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.1.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 1. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Verbální a nonverbální komunikace v interkulturním prostředí mezinárodní společnosti
Dana Laclé -
Psychologické aspekty interkulturní komunikace a jejich aplikace v marketingu
Ekaterina Khodkevich -
Interkulturní komunikace - Anglie - kulturní šok pro české občany
Andrea Smejkalová -
Interkulturní komunikace mladé generace ve vysokoškolském prostředí
Alena Frýdlová -
Interkulturní komunikace v prostředí podnikání
Karolína Koudelková -
Interkulturní komunikace v nadnárodních společnostech
Andrea Kypěnová -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Dopady interkulturní komunikace a mezikulturních odlišností na efektivitu firmy
Barbora Vacková