Martin Bilek
Master's thesis
Podnikatelský plán
Business Plan
Anotácia:
Předmětem mé diplomové práce je podnikatelský plán. Teoretická část práce se zabývá obecným pojetím podnikatelského plánu v jednotlivých jeho kapitolách. Každá z těchto kapitol se snaží shrnout a vyhodnotit teoretické metody, které je pro danou oblast možné aplikovat. V praktické části se zaměřuji na zpracování konkrétního podnikatelského plánu v oblasti cloud computingu pro malé a střední podniky …viacAbstract:
The subject of my master thesis is creating a business plan. The theoretical part deals with the characteristics of business plan in its individual chapters. In each of these chapters I summarize and evaluate the theoretical methods that can be applied on the given area. The practical part deals with preparation of a business plan focused on cloud computing for small and medium-sized enterprises.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46460
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedúci: Jitka Srpová
- Oponent: Jan Mísař
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46460
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria