Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt – Bc. Jakub Čejka
Bc. Jakub Čejka
Diplomová práce
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
The Proposal of Integrated Marketing Communications for a Specific Product
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou návrhu integrované marketingové komunikace značky Sanytol. Tento návrh vychází z teoretických poznatků, které jsou shrnuty v první části práce. Dále je podrobně popsána značka Sanytol, zanalyzována marketingová komunikace značky v roce 2015 a situace na trhu. Na základě těchto podkladů je následně vypracován konkrétní návrh integrované marketingové komunikace. Ten …víceAbstract:
The diploma thesis concerns a creation of a draft of integrated marketing communication of the brand Sanytol. This draft is based on theoretical knowledge which is summed up in the first part of the thesis. The brand Sanytol is then introduced in details as well as analysis of marketing communication of the brand from 2015 and the situation on the market. Based on this summary a concrete scheme of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ceocb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller