Důležitost public relations ve fotbalovém klubu – Bc. Erik Krajdl
Bc. Erik Krajdl
Bakalářská práce
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
The importance of public relations in a football club
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá náplní práce PR oddělení ve fotbalovém klubu. Je rozdělena na teoretickou, praktickou a návrhovou část. V první fázi jsou vymezené důležité pojmy k vyvození toho, kam vůbec public relations patří. Poté už se soustředí pouze na dané téma. Praktická část se soustřeďuje na český fotbalový klub FC Viktorii Plzeň, který je zde nejprve krátce představen, a poté jsou rozebrány jeho …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the job content of PR department in a football club. It’s divided into theoretical, practical and proposal part. In the first phase important terms are defined concerning public relations. Subsequently it’s focused on the main thesis. The practical part is focused on the Czech football club FC Viktoria Plzeň, which is here shortly introduced and then its activies on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/kz1hd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2019
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: PhDr. Romana Kratochvílová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRAJDL, Erik. \textit{Důležitost public relations ve fotbalovém klubu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/p8pb11/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů
Lukáš Wohlgemuth