Metakognitivní strategie jako prostředek rozvíjející odpovědnost studentů ošetřovatelství v průběhu klinické praxe – Mgr. Anna Krátká, Ph.D.
Mgr. Anna Krátká, Ph.D.
Doctoral thesis
Metakognitivní strategie jako prostředek rozvíjející odpovědnost studentů ošetřovatelství v průběhu klinické praxe
Metacognitive Strategies as a Means of Expanding the Responsibility of Nursing Students During Clinical Practice
Abstract:
Předkládaná disertační práce zkoumá vztah mezi metakognitivními strategiemi a odpovědností studentů ošetřovatelství při praxi v nemocnici. Teoretická část předkládá vybraná epistemologická východiska zkoumání odpovědnosti, vymezuje pojem odpovědnost z různých pohledů, objasňuje co jsou metakognice a jak je lze aplikovat do výuky. Zabývá se také morálním vývojem jedince. Cílem práce je zjistit, uvědomují …moreAbstract:
The present dissertation studies the relationship between metacognitive strategies and responsibilities of nursing students during their nursing practice in the hospital. The theoretical part provides selected epistemological grounds for examining responsibility, defines the term responsibility from different points of view, clarifying what metacognitions are and how they can be applied to teaching …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/sbbdu/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2010
- Supervisor: prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc.
- Reader: prof. PhDr. Josef Maňák, CSc., doc. PaedDr. et Mgr. Eva Zacharová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRÁTKÁ, Anna. \textit{Metakognitivní strategie jako prostředek rozvíjející odpovědnost studentů ošetřovatelství v průběhu klinické praxe}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2010. Available from: https://theses.cz/id/p8yg5i/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationDoctoral programme / field:
Education / Education
Theses on a related topic
-
Role sestry při edukaci pacienta s kolostomií.
Taťána MRÁZOVÁ -
Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji
Romana STRNADOVÁ -
Činnosti prováděné studenty během závěrečné lékárenské praxe a názor studentů na její aspekty
Markéta Dvořáková -
Praxe Académica na Vida dos Estudantes Minhotos
Adéla Terezie Hurtová -
Maloasijský původ praxe rituální kastrace kněží bohyně Velké Matky a Attida: starodávná tradice, nebo helénistická inovace?
Petra Houserová -
Šok začínajících učitelů ze vstupu do praxe: přehledová studie
Kateřina Prášilová -
Rozhodovací praxe Soudního dvora Evropské unie v trestních věcech
Kateřina Žufanová -
Projekt výzkumu přínosu odborné praxe studentů 2. ročníku oboru CHASOP na CARITAS - Vyšší odborné škole sociální Olomouc pro pracoviště odborných praxí
Martina Obdržálková