Sebepojetí a vybrané charakteristiky dětí s poruchami učení – Bc. Hana SVOBODOVÁ
Bc. Hana SVOBODOVÁ
Diplomová práce
Sebepojetí a vybrané charakteristiky dětí s poruchami učení
Self-concept and selected characteristics of children with learning disabilities
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo ověření rozdílného sebepojetí u dětí se specifickými poruchami učení. Šlo o vybranou skupinu dětí, které mají dyslexii a spadají do mladšího školního vývojového období. Kontrolní skupinou byli spolužáci bez specifické poruchy učení. K analýze dat byl použit software STATISTICA 12, kdy v první řadě bylo zjišťováno, zda data pochází z normálního rozložení populace, což …víceAbstract:
The aim of this work was to verify the different of self-concept of children with learning disabilities. It was a selected group of children with dyslexia and which fall in primary school developmental period. The control group were classmates without specific learning disabilities. Data were analyzed using software STATISTICA 12, when in the first place, it was investigated whether the data come from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2014
Zveřejnit od: 4. 11. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Radko Obereignerů, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVOBODOVÁ, Hana. Sebepojetí a vybrané charakteristiky dětí s poruchami učení. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.11.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 11. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ
Název
Vložil
Vloženo
Práva