Komunikační strategie společnosti Letiště Praha, a.s. v rámci konceptu CSR – Bc. Lucie Bílková
Bc. Lucie Bílková
Master's thesis
Komunikační strategie společnosti Letiště Praha, a.s. v rámci konceptu CSR
Communication Strategy of Airport Prague, a.s., within the CSR Concept
Anotácia:
Globalizace tržního hospodářství přináší i nutnost zvyšování sociální a ekologické odpovědnosti ekonomických subjektů za své jednání a chování. Negativní dopady průmyslové výroby na životní prostředí, problémy s nezaměstnaností, porušováním lidských práv a účetní skandály v nadnárodních obchodních společnostech v posledních letech obrátily pozornost veřejnosti, nevládních organizací, ale i samotných …viacAbstract:
Globalization of market economy brings about also the necessity to enhance social and ecological responsibility of economic bodies for their operations and behaviour. Negative impacts of industrial production on the environment, unemployment problems, violation of human rights as well as accounting scandals in multinational commercial companies in recent years have turned the attention of public, non …viacKľúčové slová
Etické chování komunikace společenská odpovědnost spotřebitel udržitelný rozvoj zainteresovaná skupina zákazník deskriptivní analýza komparativní analýza. Ethical behaviour communication corporate social responsibility consumer sustainable development stakeholders customer descriptive analysis comparative analysis.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cnat6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: Mgr. Evžen Staněk
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Komparativní analýza mind uploadingu se zaměřením na etické aspekty
Pavlína Řezáčová -
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
The Importance of Sustainable Development: Perception of Corporate Social Responsibility and its Impact on Czech Consumers' Purchase Behaviour.
Zuzana Štěpánková -
Corporate Social Responsibility and its Impact on Purchasing Behavior
Lusine Grigoryan -
Corporate social responsibility and hospitality industry in Da Nang, Vietnam
Hong Dieu Phuoc Vo -
The Role Too Good To Go and Nesnězeno play in Corporate Social Responsibility practices and Sustainable Development Goals.
Lara Victoria Tatay -
Sustainability and sustainable development in the private health sector
Ayse Meltem Yilmaz -
Corporate Social Responsibility: The Case of Shell Petroleum Development Company, Nigeria.
Bomonyo Jessica Afa